В Бранд Стар фокус е дигиталният маркетинг на хотела. Предлагаме пълна палитра от решения за хотели.
Работейки с нас, в лицето на Бранд Стар имате:
Разгледайте част от услугите с, които можем да помогнем за увеличаване на разпознаваемостта и популяризирането на хотела, достигане до нови гости, създаване на лоялни клиенти.
Разберете повече за начина на работа като се свържете с екипа ни!
Днес всички говорят за дигиталния маркетинг, неговата сила и възможности. Дигиталният маркетинг включва упрвление на страници и рекламни кампании в социалните медии като Facebook, Instagram, Twitter, Linked in; рекламни кампании в ad words; използване на You Tube; уеб сайтове, мобилни приложения, онлайн справочници, дигитални платформи, имейл маркетинг и много други услуги.
Дигиталният маркетинг е огромен инструмент за постигане на резултати, комуникация, привличане на повече потребители, взаимодесйтвие с тях. Дигиталният маркетинг включва цялостното онлайн присъствие на бизнеса ви в онлайн пространството.
Управлявани правилно и ефективно социалните медии могат да изиграят важна роля за развитието на бизнеса ви.
Планирайте управлението им, създавайте стратегии, увеличавайте последователите си. Социалните медии са вашето лице, вашият основен канал, чрез който комуникирате с вашите бъдещи и настоящи клиенти.
Управлението им не е толкова лесно колкото изглежда, разчитайте за тях на професионалистите. Важно е да се следят тенденциите в социалните медии, потребителските нагласи, аудиториите, да се правят тестове на кампании, за да се разбере как реагират вашите потребители, да се измерват резултати от кампании, да се ангажират с публикации, които не включват само реклама, да се комуникират събития.
Използвайте Facebook, Instagram, Twitter, Linked in по правилен начин съобразен с дейността на бизнеса ви.
Един от най-мощните канали за онлайн реклама е Google AdWords. Позволява на сайта ви да се позиционира на предни позиции по ключови думи определени от вас и същите ключови думи, които потребителя е въвел при търсене в интернет.
Когато потенциален клиент търси с ключова дума, която вие също сте използвали в създаването на кампанията, рекламата ви ще се показва в дясно или в в горното поле над показаните резултати в секцията обзоначена с етикет реклама. Позицията, на която ще излизат зависи от цената за клик, която сте задали предварително. Заплащате само когато потребителите кликнат на рекламата ви, импресиите са безплатни.
AdWords има много предимства. Платформата е гъвкава, можете да правите промени по всяко време- редкатиране на рекламни текстове, включване/ изключване на ключови думи, отнема ви малко време за менажиране и пускане на кампании, дава ви пълна статистика от кампаниите.
You Tube е втората по големина търсачка след Google. Рекламата във видео канала е подходяща за всеки бранд, продукт, услуга. You Tube ви помага да се свържете с вашите потребители по интересен и интерактивен начин, да направите обръщение, да представите новия си продукт или услуга.
Платформата позволява видеото да достига до широка аудитория, може да излиза непосредствено преди зададения клип от зрителя, по време на клипа или отстрани. Тук отново ще получите детайлна статистика за броя гледания, показвания, CTR.
Превърнете зрителиите във ваши фенове, последователи и клиенти.
За имейл маркетинга ще прочетете различни мнения, които много си противоречат. Някои казват, че вече не е стратегически канал, други разчитат изцяло на него за директна комуникация.
За мен той изобщо не е за пренебрагване, особено ако базата ви данни включва хора, които са пожелали да получават нюзлетър от компанията ви.
Имейл маркетингът е директен и ефективен начин да представите новите продуки и услуги, да пуснете специални предложения за вашите клиенти.
Събирайте контакти от хора, които са наясно, че ще получават известия. Не е законно, а и не ефективно да пуснете кампания на хора, които дори незнаят откъде им имате имейлът.
Съществуват различни платформи за управление на нюзлетър кампании. Тук отново ще ползвате едно от предимствата на дигиталния маркетинг - получаване на статистика.
Отчетът включва:
При имейл маректингът отново може да таргетирате аудиторията си, да правите различни листинги, може да групирате абонатите си по държава, език, компания, да записвате в платформата организацията, от която са, телефон за връзка, да се обърнете директно към тях във вашите кампании (необходимо е да разполагате с име и фамилия).
Включете и тази възможност в дигиталната ви маркетинг стратегия, задължително планирайте кампаниите си и каква е целта ви от тях.