Дигитален маркетинг

Днес всички говорят за дигиталния маркетинг, неговата сила и възможности. Дигиталният маркетинг включва упрвление на страници и рекламни кампании в социалните медии като Facebook, Instagram, Twitter, Linked in; рекламни кампании в ad words; използване на You Tube; уеб сайтове, мобилни приложения, онлайн справочници, дигитални платформи, имейл маркетинг и много други услуги. 

 

 

Дигиталният маркетинг е огромен инструмент за постигане на резултати, комуникация, привличане на повече потребители, взаимодесйтвие с тях. Дигиталният маркетинг включва цялостното онлайн присъствие на бизнеса ви в онлайн пространството.

Управлявани правилно и ефективно социалните медии могат да изиграят важна роля за развитието на бизнеса ви.

 

Планирайте управлението им, създавайте стратегии, увеличавайте последователите си. Социалните медии са вашето лице, вашият основен канал, чрез който комуникирате с вашите бъдещи и настоящи клиенти.

Управлението им не е толкова лесно колкото изглежда, разчитайте за тях на професионалистите. Важно е да се следят тенденциите в социалните медии, потребителските нагласи, аудиториите, да се правят тестове на кампании, за да се разбере как реагират вашите потребители, да се измерват резултати от кампании, да се ангажират с публикации, които не включват само реклама, да се комуникират събития.

 

Използвайте Facebook, Instagram, Twitter, Linked in по правилен начин съобразен с дейността на бизнеса ви.

 

Един от най-мощните канали за онлайн реклама е Google AdWords.  Позволява на сайта ви да се позиционира на предни позиции по ключови думи определени от вас и същите ключови думи, които потребителя е въвел при търсене в интернет.

 

Когато потенциален клиент търси с ключова дума, която вие също сте използвали в създаването на кампанията, рекламата ви ще се показва в дясно или в в горното поле над показаните резултати в секцията обзоначена с етикет реклама. Позицията, на която ще излизат зависи от цената за клик, която сте задали предварително. Заплащате само когато потребителите кликнат на рекламата ви, импресиите са безплатни.

 

AdWords има много предимства. Платформата е гъвкава, можете да правите промени по всяко време- редкатиране на рекламни текстове, включване/ изключване на ключови думи, отнема ви малко време за менажиране и пускане на кампании, дава ви пълна статистика от кампаниите.

You Tube е втората по големина търсачка след Google. Рекламата във видео канала е подходяща за всеки бранд, продукт, услуга. You Tube ви помага да се свържете с вашите потребители по интересен и интерактивен начин, да направите обръщение, да представите новия си продукт или услуга.

Платформата позволява видеото да достига до широка аудитория, може да излиза непосредствено преди зададения клип от зрителя, по време на клипа или отстрани. Тук отново ще получите детайлна статистика за броя гледания, показвания, CTR.

 

 Превърнете зрителиите във ваши фенове, последователи и клиенти.

За имейл маркетинга ще прочетете различни мнения, които много си противоречат. Някои казват, че вече не е стратегически канал, други разчитат изцяло на него за директна комуникация.

 

За мен той изобщо не е за пренебрагване, особено ако базата ви данни включва хора, които са пожелали да получават нюзлетър от компанията ви.

 

Имейл маркетингът е директен и ефективен начин да представите новите продуки и услуги, да пуснете специални предложения за вашите клиенти.

 

Събирайте контакти от хора, които са наясно, че ще получават известия. Не е законно, а и не  ефективно да пуснете кампания на хора, които дори незнаят откъде им имате имейлът.

 

Съществуват различни платформи за управление на нюзлетър кампании. Тук отново ще ползвате едно от предимствата на дигиталния маркетинг -  получаване на статистика.

 

Отчетът включва:

  • До колко абоната е изпратен нюзлетъра
  • Колко човека са го отворили
  • Колко човека са кликнали на нюзлетъра (ще покаже конкретно на коя секция са кликнали и продължили да се ангажират с това, което им предлагате)
  • Колко човека са отхвърлили нюзлетъра
  • Колко са се отписали
  •  

При имейл маректингът отново може да таргетирате аудиторията си, да правите различни листинги, може да групирате абонатите си по държава, език, компания, да записвате в платформата организацията, от която са, телефон за връзка, да се обърнете директно към тях във вашите кампании (необходимо е да разполагате с име и фамилия).

Включете и тази възможност в дигиталната ви маркетинг стратегия, задължително планирайте кампаниите си и каква е целта ви от тях.

 

Кои са 7-те най-добри уеб сайтове за безплатни видеоклипове през 2021 г.?

Категория:

В Brand Star се грижим постоянно да напомняме на нашите партньори, че видеото вече не е бъдещето на маркетинга, а самото настояще. 

Виж повече

Как хотелите могат да се спасят от решението на Google да забави премахването на поддръжката на бисквитки на трети страни?

Категория:

Наскоро Google обяви, че отлага прекратяването на поддръжката на бисквитки от трети страни от 2022 г. до „края на 2023 г. 

 

Виж повече

Как хотелиерството се адаптира към новото нормално - свят на технологии и намален физически контакт

Категория:

Ако сте собственик на хотел и ви интересува как може да се адаптирате към следпандемичната обстановка  използвайки все по-широко технологиите, тогава продължавайте да четете, защото в тази статия ще ви запознаем с това как да осигурите по-приятен престои на вашите гости чрез силата на технологиите.

Виж повече

Как да създавате страници за местоположение на вашият медицински или дентален център?

Категория:

Като медицински център или дентална клиника сигурно се интересувате за това как да бъдете по-откриеваеми в Google, когато някой потенциален пациент в околността търси вашите услуги.  

Виж повече

Как дигиталният маркетинг помага на здравната индустрия?

Категория:

Ако сте бизнес с продукти или услуги в сферата на здравеопазването и се вълнувате от това как дигиталният маркетинг би Ви помогнал, продължавайте да четете, защото в тази статия ще научите точно това. 

Виж повече

Как да създаваме успешни Маркетинг Видеа

Категория:

Разбрали сте, колко необходим е видео маркетингът за успеха на вашия бизнес и искате най-накрая да започнете да създавате видеа, които водят до постигане на вашите маркетинг цели? 

Виж повече

Пакети за дигитален маркетинг на хотела

Категория:

Как купувате дрехите си?
Как намирате нещо, което търсите - услуга, продукт? Сигурно първо търсите в Google?
Как вие организирате вашата почивка?
Колко приложения ползвате на вашия телефон?
Колко пъти дневно влизате във Facebook & Instagram?
Помните ли рекламите, които вчера ви се показаха във Facebook?

 

А сега докато отговаряте на тези въпроси се замислете колко вие сте дигитални?

Виж повече

Как можем да Ви помогнем?

Категория:

Можем да изброим 101 причини заради, които си заслужава да ползвате дигитална агенция Brand Star.

Ще оставим  преценката на Вас.

Виж повече

Как да използваме Google Ads в хотела и агенцията?

Категория:

В събота 06.03 предстои предпоследният уебинар от инициативата „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“.  

Виж повече

Презентации и видеа уебинари 13.02 и 17.02

Категория:

В материала ще откриете линкове и видеа от уебинарите на 13.02 и 17.02, част от кампанията "Дигитални маркетинг уикенда в туризма".

Виж повече

Какво предстои 17-21.02 в Маркетинг уикенди в туризма

Категория:

Следват 3 изключително интересни уебинара с 4 лектора! Останалите свободни места са близо 25.

Виж повече

Презентации от “Дигитални маркетинг уикенди в туризма” - 13.02

Категория:

Над 65 човека се включиха в първия от поредицата уебинари.

 

Виж повече

Сайтът -тема 1 в първите уебинари

Категория:

Както вече обявихме стартира страхотна инициатива за всички, които се интересуват от дигитален маркетинг в туризма. Топ експерти ще говорят за дигиталните възможности в хотела и туристическата агенция.

Виж повече

Маркетинг уикенди в туризма - програма

Категория:

На 13.02 стартира 8-седмичната инициатива „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“ насочена към маркетинг специалистите, управителите на хотели и туристически агенции в България. 

В поредица уикенди дигитална агенция Бранд Стар съвместно с Варненска туристическа камара, Информационна агенция Бг туризъм и Икономически университет Варна организират безплатни уебинари с водещи експерти по дигитален маркетинг.

Виж повече

Маркетинг уикенди в туризма

Категория:

Голяма част от бизнесите са  потърпевши от Covid кризата. Най-уязвим се оказа за съжаление  туристическия бранш.

Това, което НИЕ от Бранд Стар съвместно с Национална информационна агенция Bgtourism.bg и Варненска туристическа камара, решихме да направим  е да организираме БЕЗПЛАТНИ онлайн дискусии и уебинари.

Виж повече

Дигитални маркетинг съвети за хотели

Категория:

Различно е нивото на дигиталния маркетинг в хотелиерството в България. Има хотели, за които дигиталния маркетинг е основен, а други не осъзнават неговава мощ и възможности. 

Виж повече

Facebook shops -новият инструмент

Категория:

Facebook Shops е най-новият инструмент на Facebook за социална е-търговия, което предоставя  възможност дори на най-малкия бизнес да достигне този огромен и нарастващ пазар. Както Марк Зукърбърг се изрази, „Facebook Shops предоставя на [малкия бизнес] същите инструменти за изграждане и управление на вашия онлайн магазин, които световните марки са имали за достигане до своите клиенти.“

 

Виж повече

Програматик рекламата

Категория:

Може би вече използвате програматик рекламирането, за тези от вас, които чуват за първи път ви съветваме да прочетете следващите редове. Програматк рекламата започва да се използва по-усилено от 2015 година, 2017 година заема над 60% от рекламния пазар, а прогнозите за 2018 година, че ще продължи да се увеличава.

Виж повече

Най-често казваното от 2017 във Фейсбук чат бота

Категория:

Ако използвате вече чат бот за комуникацията ви във Фейсбук, вижте кои са най-често изпращаните думи и стикери.

Арте Мерит от сайта dashbot.io обобщава най-често изпращаните чат съобщения, чийто брой надминава 20 билиона за 2017 година. 

 

Виж повече

Какво споделят световни ТОП маркетолози за изтичащата 2017

Категория:

Какво споделят световни ТОП маркетолози за изтичащата 2017, част от техните отчет.
Сега, когато правим равносметка и планове за следващата година, да вземем под внимание фактите.
 

Виж повече

Как ресторантите могат да се възползват от „интелигентното търсене“

Категория:

„Най-добрият начин да предскажеш бъдещото е да го планираш“, както казва Питър Дракър, така, че ако все още бизнесът ви не е минал още онлайн, не губете време. 
Вярно е, че в България нещата се случват или по-бавно,  или идват с малко закъснение, но все пак се случват.
 

Виж повече

Influence marketing- топ примери

Категория:

Influence marketing от английски език влияние е един от сравнително новите похвати за постигане на отлични резултати в B2C и B2B средата. Този вид маркетинг е един от евтините и ефективни начини за създаване на маркетинг кампании без да се инвестират много средства и време и в тях.

Виж повече