Тази събота и неделя приключва поредицата "Дигитални маркетинг уикенди в туризма".
Какво важно предстои?
Ще си говорим с Християна Петкова от агенция за SEOMAX за Google Ads и тяхното приложение в туристическата индустрия..
Важни акценти, на които Хриси ще наблегне са:
Създаване на цели и проследяване на резултатите от кампаниите
Методи за офериране според целите на бизнеса
Кампании в мрежата на търсене
YouTube кампании за обхват и ангажиране на потребителите
Ремаркетинг кампании, за повторно облъчване на потребителите с конкретна оферта
Уебинарът може да гледате на живо във Фейсбук: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg
Или в специално създадения YouTube канал https://www.youtube.com/channel/UCjsLb5OqiV0I8-uPh0w0cxw за поредицата „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“ - където може да гледате и предишните уебинари от туристическата кампания.
В неделя 07.03, инициативата ще завърши с презентацията на Деян Недялков, Управител на Photoschool.bg, който ще говори за изображенията и тяхното значение в туризма.
Използвайте уикенда като развитие и възможност за дигиталния маркетинг във вашия бранш.
Чакаме ви онлайн на 6 и 7.03:)
Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.