На 21 октомври 2024 г. Google обяви важна новина за туристическата индустрия, която ще даде възможност на хотелите да използват Travel Feeds директно в Search Ads. Каква е тя разберете от материала сега.
">Това нововъведение позволява на хотелите да показват богати и динамични данни — като цени, изображения, дати, оценки и рейтинги — в своите реклами, с цел да достигнат до повече потенциални гости.
Какво означават промените за хотелите?
Тази нова функция за Travel Feeds в Search Ads дава на хотелите няколко предимства:
Какво следва?
Google планира да разшири Travel Feeds в Search Ads и за други категории в туристическата индустрия — активности и събития, коли под наем и други. Това означава, че хотелиерите ще могат да добавят още стойност и разнообразие към своите реклами, като предложат цялостно преживяване на своите гости.
Тази иновация е важна стъпка напред за хотелите, които искат да се възползват от мощните възможности на Google за привличане на туристи и да оптимизират своите рекламни разходи.
Препоръчваме на хотелите да активират Travel Feeds в своите Search Ads, за да увеличат ангажираността на своите реклами и да превърнат интереса на потребителите в резервации.
Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.