">
През последните няколко години дигиталният маркетинг показва и доказва, че има голямо влияние в положителна посока върху бизнеса. Всеки собственик на фирма би желал тя да просперира.
Нека заедно да разгледаме как в тази епоха на дигитализация да подобрим и повишим продажбите ,чрез инструментите на дигиталният маркетинг, като накратко те запознаем с ползите от него.
Знаеш ли, какво представлява дигиталният маркетинг?
Как той може да отличи твоя хотел и да те отведе крачка напред? В повечето случай туристите намират различни хотели с помощта на търсачки като Google, Yahoo и много други. Дигиталният маркетинг, който предлага твоя хотел, трябва да се отличава и да превъзхожда другите. Постигането на тази задача не е лесно, но не е и невъзможно! Първата стъпка към успешния дигитален маркетинг е разпознаваемостта.
Направи ли си вече регистрация в Google My Business ?
Изключително важна стъпка към успеха е регистрацията на твоя хотел в Google My Business. Ако още не си го направил, сега е времето! Регистрацията става изключително лесно и бързо само в няколко стъпки и за твое удобство има и мобилна версия. Увери се, че ще включиш всяка важна информация като басейни, атракции, близост до летище и други, за да могат да те открият по-лесно.
Актуална ли е информацията, която достига до твоите клиенти?
Неизменна част от дигиталният маркетинг е постоянното обновяване на информацията. Клиентите търсят точни и коректни данни и затова често проверявай контактите и местоположението. Колкото е по-детайлна и актуална информацията ти, толкова повече доверие ще градиш с бъдещите клиенти.
Имаш ли уеб сайт?
Когато проучват твоя хотел, хората разчитат на това да имаш поддържан сайт, в който да намерят всичката необходима за тях информация. В забързаното ежедневие, в което живеем е предимство сайта ти да е пригоден и за мобилни устройства. Добави и реклами от Google Ads или Remarketing Ads. Направи откриването на хотела ти възможно най-лесно, дори за тези, който вече са посетили сайта ти.
В кои социални мрежи имаш профил?
Създаването на профили във Facebook, Instagram и YouTube ти позволява да изградиш връзка с клиентите. При всяко постване или коментар, се опитай да отговаряш. Това създава много добро впечатление. Създай видео, с което хората да се убедят, че има защо да посетят точно твоя хотел. Срази ги с изкусен интериор, красива гледка. Покажи, на колко добро ниво е хигиената, във време на пандемия, хората разчитат изключително на чистотата.
Използваш ли имейл?
Комуникацията чрез имейли е много подходяща за хотели. Можеш да изпращаш имейли за предстоящи намаления или събития. Също да комуникираш с хората за резервацията, за потвърждение, за обратна връзка или за цялостното си изживяване в хотела.
Някога идвала ли е известна личност в твоя хотел?
Сега всичко се споделя и публикува и е добре е някой инфлуенсър да посети твоя хотел и това да бъде отразено както от неговите социални канали така и от твоите. Ако разпознаваемата фигура е пътешественик, така твоя хотел може да предизвика международен интерес.
Колко е важно мнението на клиента за теб?
Винаги се вслушвай в това, което клиента иска да ти каже, било то добро или лошо. За да се развива твоя хотел, за да подобриш и усъвършенстваш всеки аспект, трябват отзиви. Поддържането на добра репутация е ключово за добрия дигитален маркетинг.
Разгледахме само някой от аспектите, на който трябва да наблегнем когато говорим за дигитален маркетинг на хотели.
Знаеш ли, какво представлява дигиталният маркетинг? Направи ли си вече регистрация в Google My Business ? Актуална ли е информацията, която достига до твоите клиенти? Имаш ли уеб сайт? В кои социални мрежи имаш профил? Някога идвала ли е известна личност в твоя хотел? Използваш ли имейл? Колко е важно мнението на клиента за теб?
Направете избор и отделете време и внимание за вашия дигитален маркетинг. Няма да съжалявате!
Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.