На 13.02 стартира 8-седмичната инициатива „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“ насочена към маркетинг специалистите, управителите на хотели и туристически агенции в България. 

В поредица уикенди дигитална агенция Бранд Стар съвместно с Варненска туристическа камара, Информационна агенция Бг туризъм и Икономически университет Варна организират безплатни уебинари с водещи експерти по дигитален маркетинг.

">
Новини Маркетинг уикенди в туризма - програма
Маркетинг уикенди в туризма - програма

 


Дигиталният маркетинг е изключително динамичен, предлага все повече възможности за бизнеса с, които да привлече повече клиенти, да популяризира  бранда  и продуктите.

В организираните безплатни уебинари всички, които се интересуват от дигитален маркетинг в сферата на туризма ще имат възможност да научат нови похвати и водещи тенденции с, които да подобрят своите дигитални знания. Темите включени в програмата са избрани след направено проучване между хотелиери и туроператорски фирми.

Гост лекторите са хора с богат опит и знания от, които можем да научим много!

 

Уебинарите стартират на 13.02 и ще продължат до 07.03.


Като изключение ще има един на 17.02 сряда от 19:00 в, който ще гостува проф. Макс Старков - Hospitality & Online Travel Tech Consultant & Strategist. Професор Старков живее от 32 години в Амерка има огромен опит в сферата на Хотелиерството. В уебинара той  ще представи мнението си за “Дигиталният маркетинг преди и след Covid-19. Какво трябва да променим за повече доволни клиенти?”

 

Всички  уебинари от програмата може да гледате  в линк към zoom платформата тук: https://zoom.us/webinar/register/6816121811274/WN_h7kQvXOhTbORAwlySDHF4w , както и на

живо във Фейсбук страницата на Бранд Стар тук: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg


 

А ето и пълната програма на кампанията:

  • 13.02 събота от 10:00 Ленко Йорданов и Иван Пантелеев от Xplora human digital ще представят 2 изключително интересни теми:

*Мястото на уебсайта в дигиталната потребителска пътека
*Възможни потребителски пътеки в дигиталното пространство - реклама и съдържание

 

 

  • 17.02 сряда от 19:00 проф. Макс Старков - Hospitality & Online Travel Tech Consultant & Strategist ще сподели за:

*Дигиталният маркетинг преди и след Covid-19. Какво трябва да променим за повече доволни клиенти?

 

 

  • 20.02 събота от 10:00

Любомира Любенова от Media Start и Веселин Тонов от Видео Фабрика ще представят:
*Видео маркетинг, който работи
*Основи за видео заснемането. Поведение пред камера

 

 

  • 21.02 неделя от 10:00

Борислав Арапчев от SEO агенция Serpact представя
Google Maps и Google My Business в помощ на бизнеса

 

 

  • 27.02 събота от 10:00

Десислава Николаева от агенция за дигитален маркетинг Brand Star ще ни разкаже как да използваме Фейсбук като комуникация на нашия бизнес в темата:

*Фейсбук на практика

 

 

  • 28.02 неделя от 10:00

Станислав Тодоров и Стефани Станчева от IT академия Advance Academy ще разкажат за:
*Дигиталните канали за реклама и комуникация

 

 

  • 6.03 събота от 10:00 уебинарът на Християна Петкова от дигитална агенция Seomax ще бъде на тема:

*Как да използваме Google Ads в туристическата индустрия

 

 

  • 07.03 неделя от 10:00 Деян Недялков от Photoschool ще даде отговор на въпроса:

*Продават ли снимките?

 

За повече подробности и детайли от събитията може да следите Фейсбук страницата на Brand Star тук: https://www.facebook.com/www.brandstar.bg

 

 

Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.

Маркетинг уикенди в туризма - програма

2021-02-02

На 13.02 стартира 8-седмичната инициатива „Дигитални маркетинг уикенди в туризма“ насочена към маркетинг специалистите, управителите на хотели и туристически агенции в България. 

В поредица уикенди дигитална агенция Бранд Стар съвместно с Варненска туристическа камара, Информационна агенция Бг туризъм и Икономически университет Варна организират безплатни уебинари с водещи експерти по дигитален маркетинг.