“Здравей” е в топ позициите по изпращания, както и “Хей”. В топ листата на често използваните думи влизат и “Благодаря” и “Стоп”.
Хубавата страна на този интерфейс е, че потребителите ще ви кажат какво искат и какво в последствие мислят. Съобщения като “Благодаря” са индикация, че потребителя е доволен от услугата. “Стоп” е сигнал, че разработчика на чат бота трябва да внимава с честотата на изпращане на съобщенията. Ако не сте сложили опция за “Стоп” в настройките на бота е препоръчително да я имате.
Зачитането на заявката на потребителя може да бъде разликата между задържането на потребител и спечелването на място в списъка с блокирани профили. Един от клиентите на Арте, първоначално отказва да поддържа функционалност за спиране. Клиентът е бил твърдо решен да придобива потребители, които в крайна сметка са го блокирали и е се е наложило отново да инвестира средства и време в придобиване на нови потребители. Добавянето на функционалност за заглушаване им помага да запазят потребители и избегнат този порочен кръг.
Потребителите не само говорят с думи, но използват и стикери, емотикони, изображения, аудио, видео и други.
Кои са най-често използваните стикери, които Фейсбук бота е получил през 2017година?
“Thumbs up” продължава да бъде най-често изпращания стикер. Усмихващите се лица, смях и поразени от любов очи са също много разпространени. Стикерите са не само изображения, те са друг начин потребителите да изразяват чувства и отговори.
Важно е да наблюдавате типовете стикери, които потребителите изпращат на ботове и да добавите поддръжка, за да се справи с тях. Ботът на един от клиентите на Арте се е счупил, когато той е получил стикера палец. Най-вероятно не са очаквали потребителите да реагират по този начин. В последствие са осъзнали проблема и са добавили поддръжка за стикери, за да подобрят цялостния опит на потребителите.
2018 обещава да бъде още една голяма година за иновативност. Ще бъде интересно да се види как потребителите взаимодействат с ботове тази година в сравнение с последното, тъй като те все по-често ще използват бота за комуникация.
Arte Merritt е главен изпълнителен директор и съучредител на Dashbot , платформа за анализ на bot за Facebook, Alexa, Google Home, Slack, Twitter, Kik и други разговорни интерфейси.
*Източник на новината: www.venturebeat.com
Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.