Ако сте собственик на хотел и ви интересува как може да се адаптирате към следпандемичната обстановка използвайки все по-широко технологиите, тогава продължавайте да четете, защото в тази статия ще ви запознаем с това как да осигурите по-приятен престои на вашите гости чрез силата на технологиите.
">Ако сте собственик на хотел и ви интересува как може да се адаптирате към следпандемичната обстановка използвайки все по-широко технологиите, тогава продължавайте да четете, защото в тази статия ще ви запознаем с това как да осигурите по-приятен престои на вашите гости чрез силата на технологиите.
Очакванията на гостите са се променили
Гостите на хотели винаги са искали едно - удобство, спокойствие, комфорт. Но с налагането на технологиите, представите за тези удоволствия са се изменили.
Сега гостите желаят да имат по-голям контрол, когато става въпрос за техния престой и искат хотелите да осигурят просто, но функционално дигитално изживяване.
Те искат да имат избор, когато става въпрос за комуникация с хотела, възможност да вземат, което и да е устройство, за да отправят заявки, да актуализират резервации и да управляват престоя си.
Удобството, което търсят вече се изразява във все по-малко човешки контакт и все повече дигитализация, като например това да пропуснат изцяло рецепцията или да не се налага да чакат сервитьор, за да заплатят след хранене.
Очаква се събирането и управлението на данните да става все по-значимо за ежедневните хотелиерски операции. Ако хотелът вече разполага с данни, въведени от гостите онлайн, не е необходимо хората да се занимават да предоставят тази информация пред служител и на място.
Тъй като елементите от изживяването в хотела, които досега са се извършвали чрез физически контакт, постепенно се дигитализират, хотелите трябва да се научат как да усвоят тези нови нива на персонализация и ефективност.
Ето няколко начина, които ще ви позволят да използвате дигиталните възможности в полза на вашия хотел и неговите гости:
Този вид система може да помогне с намаляването на физическия контакт. Гостите и персоналът могат да регистрират предпочитанията си преди пътуването и по време на него, така че предпочитанията към стаите и изискванията за удобство да се обработват автоматично, без да е необходима комуникация лице в лице.
Хубаво е да се използва видео на уебсайта на хотела, за да се покаже всеки ъгъл от от сградата и околността. Освен снимките, гостите искат да видят видео за това как изглеждат стаите, ресторантите, баровете и откритите площи.
Видео обиколките помагат на гостите да се чувстват в безопасност относно въведените предпазни мерки за социално дистанциране, както и за чистотата и хигиеничните промени, направени в стаите.
Функцията за чат е друга чудесна функция, която можете да поставите на уебсайта на вашия хотел. Ако потенциален гост има някакви притеснения, той може да ги адресира в чат с член на вашия персонал и да получи незабавни отговори, без да е необходимо да се обажда по телефона. Това изживяване изгражда доверие в марката и насърчава потребителите да резервират.
Проучванията преди пристигане, независимо дали са онлайн след резервация или изпратени по имейл, са ефективен начин за намаляване на физическия контакт и осигуряване на персонализирано преживяване на вашите гости.
Използвайки системата за управление на връзки с клиентите, можете допълнително да персонализирате вашите съобщения с динамично съдържание въз основа на местоположението и информацията, свързана с резервацията и / или наличните съоръжения.
Видео чатът, изскачащият чат и текстовите съобщения също са чудесни инструменти, които могат да позволят на гостите да задават въпроси преди пристигането, намалявайки нуждата им да се отбиват до рецепцията или да се обаждат по телефона в стаята.
Можете също да използвате имейли преди пристигането, за да съобщавате на гостите си най-новите протоколи за здраве и безопасност, намалявайки информационните обаждания до рецепция. Това дава възможност на персонала да се съсредоточи върху притесненията на гостите, като същевременно подчертава ангажимента на вашия хотел за безопасността на гостите.
След пандемията, гостите вече очакват да се настаняват и напускат, без да говорят с никого на рецепция. Това очакване на госта е полезно и при управлението на разходите за труд в несигурни времена.
Дигиталната регистрация на настаняване и напускане може да работи по различни начини:
с дигитални ключове, така че гостът може да не се налага да минава през рецепцията, а да използва телефона си като ключ за стаята;
с SMS - не толкова добър избор за настаняване, но работи наистина добре при напускане, тъй като гостът може просто да изпрати текстово съобщение на рецепцията, за да ги уведоми за напускането му.
Автоматизирани асистенти, като виртуален портиер, могат да предоставят множество услуги, които дават възможност на гостите да контролират кога и къде взаимодействат с персонала.
Виртуалният портиер може да предостави информация за дестинацията и да отговори на всички видове често задавани въпроси за хотела и наличните услуги.
Чрез свързване на виртуалния портиер с други услуги на място, като например извършване на резервации или заявяване на желание за повече кърпи, той се превръща в ценен актив за преживяването на гостите. Ако се добави персонализиране, управлявано от изкуствена интелигентност, ще имате инструмент, който може да подобри преживяването на гостите по много начини.
Хубаво е тенденцията за предлагане на дигитално меню, с възможност за дигитални поръчки и плащания да продължи, а ако не е налично, да се въведе в употреба.
Дигиталното поръчване и заплащане може да се постигне чрез мобилно приложение, но това не е инвестиция, която всеки хотел е готов да направи.
За тези без приложение, текстовите съобщения и чатботовете могат да играят подобна роля. Това важи особено за рум сервиз, където гостите могат лесно да поръчат храна от всички ваши заведения за хранене и тя да им бъде доставена точно до стаите.
Дигиталните известия могат да се използват за предоставяне на актуализации и информация в реално време, като споделяне на работното време на басейна, капацитета на асансьора, нови протоколи за храни и напитки или инструкции за влизане и излизане от хотела.
Хотелите могат да направят това, като добавят онлайн известия към дигиталния портиер или като изпращат текстови съобщения или имейли, които гостите могат да четат от уюта на стаята си.
В днешно време всичко е свързано с предоставянето на възможността на гостите да използват мобилните си телефони, за да намалят физическия контакт, докато са в хотела.
Освен, че очакват да могат да ги използват като дигитални ключове за влизане в стаите си, те очакват да могат да ги използват и за управление на телевизора, осветлението, температурата, без да докосват съответните повърхности.
За да намалят контактите, хотелите ще трябва да преминат към дигитално управление на много елементи.
Събитията например могат да предложат дигитална регистрация, която не изисква никакъв физически контакт.
За групови продажби можете да провеждате видео разговори между вашия екип по продажби и потенциални клиенти, както и да предлагате виртуални обиколки, които могат да заменят посещенията на място и проверките.
Хотелите също ще трябва да покажат своите възможности за предаване на живо, силата на наличния Wi-Fi и възможности за видеоконференции, както и своите модификации за социално дистанциране, тъй като това ще става все по-важно.
Когато хотелските фитнес зали бяха принудени да затворят, множество хотели започнаха да предлагат дигитални фитнес преживявания, които някои гости всъщност предпочитат.
Страхотна идея е да предлагате стрийминг на фитнес уроци, където инструктор излъчва на живо от фитнес зала и гостите могат да гледат в стаята си на смарт телевизор.
Като хотел, да покажете, че можете да отговорите на съвременните предпочитания на вашите гости, е изключително важно.
Точно както фитнес заниманията, кулинарните преживявания получиха дигитално преобразяване по време на пандемията.
Коктейлни и вина могат да бъдат доставяни по стаите на гостите, с видеа за това как те сами да смесят напитките си или с обяснение на вкусовите профили.
По същия начин вашият готвач може да даде на гостите общ преглед на храната, изпратена до стаята им, включително откъде идва и как е приготвена.
Хотелите също трябва наистина да се замислят за прилагане на автоматизация към своите онлайн проучвания и искания от гостите да публикуват рецензии на уебсайта на хотела.
Тъй като плащането става все по-безконтактно, това е вашият шанс да разберете директно от гостите си какво са харесали, и какво чувстват, че може да е бъде и по-добре. Това гарантира, че имате вграден механизъм за обратна връзка, което показва, че се интересувате от мнението на вашите гости.
Гостите очакват хотелите да се справят бързо с техните изисквания, независимо от начина на контакт.
Възможно е да имате по-малко персонал след пандемия, или да срещнете трудности при поддържането на персонала на ниво според стандартите за обслужване. Така или иначе, инструментите за сътрудничество на персонала могат да поддържат всички членове на екипа свързани и известени за проблемите в реално време.
В заключение ще кажем, че пандемията може и да отмине, но независимо от това, технологиите са тук, за да останат. Хората все повече разчитат на тях и за да осигурите отлично гостоприемство на посетителите на вашия хотел през 2021 г., а и след това, трябва да се адаптирате към дигитализацията.
Технологиите, даващи възможност за колкото се може по-малко физически контакт, са тук, за да останат и с прочетеното по-горе разбрахте, че това не е пречка за доброто обслужване, а дори напротив - може да обогати изживяването на госта, предоставяйки му повече контрол и персонализация.
Бранд Стар е дигитална агенция фокусирана в туризма. Можем да ви помогнем в развитието на хотела с дигитален маркетинг. Обадете ни се, нека обсъдим!
Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.