Като медицински център или дентална клиника сигурно се интересувате за това как да бъдете по-откриеваеми в Google, когато някой потенциален пациент в околността търси вашите услуги.  

">
Новини Как да създавате страници за местоположение на вашият медицински или дентален център?
Как да създавате страници за местоположение на вашият медицински или дентален център?

Като медицински център или дентална клиника сигурно се интересувате за това как да бъдете по-откриеваеми в Google, когато някой потенциален пациент в околността търси вашите услуги.  

 

Ако това е така, в тази статия ще ви предоставим списък с най-добрите практики и практически стъпки в създаването и развитието на стратегия за локално SEO.

 

Какво е локално SEO? 

В здравеопазването целта е да се достига до пациентите. Оптимизацията на локалното търсене (Local SEO) има особено голямо значение за здравната индустрия. 

 

Local SEO е стратегия за оптимизация на търсачки (SEO), която помага на вашия бизнес да бъде по-видим в резултатите от локалното търсене в Google. Всеки бизнес, който има физическо местоположение или обслужва географски район, може да се възползва от локалното SEO.

 

Една от първите стъпки към добро локално SEO за всяка от вашите локации е да имате силна страница за местоположение.  

 

Защо страниците за местоположение са толкова важни?

 

За да разберем защо локалното търсене е толкова използвано от хората и следователно значително за Вашия Бизнес, е хубаво да разгледаме собствените си дигитални навици. Когато се нуждаем от зъболекар, лекар, физиотерапевт и т.н.,  ние търсим точно тези, които са възможно най-близо до нас. 

 

Друг е въпросът, че това най-често се случва директно през мобилните телефони. 

Според Google UX Playbook for Healthcare, 65% от търсенията за медицински и дентални центрове се извършват през мобилни устройства. От тези търсения, търсенето през мобилни устройства с ключовите думи „близо до мен“ - например „дерматологична клиника близо до мен“ или „зъболекар близо до мен“ - е видно.

 

Хората търсят удобството с няколко ключови думи в търсачката да намерят търсеното от тях възможно най-близо до тях. Но те не само искат да Ви намерят бързо и лесно с помощта на своя смартфон, но и да имат възможността също толкова бързо и лесно да Ви се обадят и да си запишат час. Затова информация като телефонен номер, работно време и точен адрес са напълно задължителни компоненти.

 

 

Как да създавате оптимизирани страници за всяка локация?

 

Според агенцията Cardinal Digital Marketing, целевите страници за всяка локация са по-добър избор от отделните уебсайтове. С други думи, трябва да създадете отделни страници за всяка физическа локация. Тези страници трябва да се помещават в основния уебсайт на вашата организация, а не да се създава напълно отделен уебсайт за всяко местоположение.

 

Този подход към структурата на сайта и страниците за местоположение дава следните предимства:

 

  • Създава се единен имидж и глас на марката за всички локации;

  • Увеличава се авторитета на сайта, чрез вътрешни и външни линкове;

  • Създава се улеснение за пациентите да ви намерят и да навигират във вашия уебсайт;

  • Намаля се работата с по-малко страници за оптимизиране.

 

Ето формула от осем стъпки за създаване на страници за местоположение:

 

 

1. Създайте главна страница за местоположение

Структурата на сайта и навигацията имат значение за търсачките, затова се уверете, че страниците ви са с правилната структура. Като начало трябва да създадете една главна страница за местоположение със силен, локално оптимизиран URL адрес, който намира място в горната навигация на вашия сайт.

 

Ако имате само едно местоположение, тази страница ще бъде оптимизирана за това местоположение. Ако имате няколко местоположения, трябва да ги изброите всички на тази главна страница, с линк водещ до подстраниците за всяко местоположение.  

 

Чрез този подход, роботите на Google лесно ще индексират тази част от вашия сайт, а Вие ще можете да концентрирате усилията си за изграждане на линкове на тази страница.

 

2. Използвайте поне 500 думи писмено съдържание

Качеството и добрата мисъл на това съдържание имат значение. Google ще разбере доста бързо, ако сте копирали съдържание, затова е хубаво то да бъде максимално оригинално. Хубаво е да добавите ключови думи, подходящи за вашето местоположение, като включите интересни места, забележителности наблизо или описание на самия офис.

 

 

Въпреки че повтаряне на съдържанието не е препоръчително, добра практика би било разработването на шаблон, който може да се използва за всички страници за местоположение. Този шаблон трябва да улесни копирането на структурата на страниците, разделите на съдържанието и т.н. и след това бързо да можете да изградите уникалното съдържание за всяка страница. 

 

3. Представете членовете на екипа за всяка една локация

Още една възможност да обогатите страниците си с подходящо съдържание е като включите хората от екипа присъщ на всяка локация. Може да ги разпределите в отдели или групи и да ги представите на посетителите чрез имена, снимка и идентификационни данни. За практикуващите специалисти може да създадете допълнителни страници с биография, препоръки и т.н.

 

4. Подчертайте услугите, присъщи на всяка локация

Освен да се запознаят с хората от екипа и специалистите, посетителите на здравни заведения искат да бъдат добре запознати и с вашите услуги. Най-вероятно те ще направят справка дали предлагате дадена услуга точно на тази локация и, ако е налична, ще им е необходима малко повече информация.

 

 

5. Добавете снимки

Снимките обслуслужват няколко цели на локалното SEO. На първо място, това е възможност да покажете на хората как изглежда вашето местоположение отвътре и отвън. Това дава на бъдещите пациенти представа какво да очакват. Това също е възможност за оптимизиране на изображенията чрез алтернативен текст и други метаданни. 

 

6. Фокусирайте се върху това хората да намират, точно това което търсят

Говорим за потребителско изживяване (UX) - по отношение на навигацията между страниците и самите страници. Добрият UX не само улеснява живота на посетителите на сайта, но също е фактор за класиране в Google. Това означава, че имате двоен стимул да улесните пациентите да разберат къде се намирате и как да стигнат до вас. Те трябва бързо да намерят как да се свържат с вас по телефона, имейл или чат или да насрочат преглед.

 

Някои UX съвети:

 

  • Оптимизирайте страницата си за смартфони;

  • Структурирайте съдържанието си за четливост; 

  • Вградете карта за всяко конкретно местоположение;

  • Добавете бутон „получаване на упътвания“;

  • Включете и телефонния номер за всяка локация;

  • Добавете бутон „обади се сега“;

  • Добавете вградена система за записване на часове за преглед.

 

 

7. Не забравяйте за оптимизирането на страницата

Има няколко възможности за допълнително локализиране на вашите страници за всяка локация чрез SEO на самата страницата (On-Page SEO).

 

Ето три от тях:

 

  • Прилагане на схема за местоположение;

  • Използвайте ключови думи за местоположение в URL адреса;

  • Добавете ключови думи за град и регион към заглавието на страницата и мета описанието.

 

 

8. Не пропускайте да предоставите име, номер и адрес на всяка страница

Информацията за вашето име, адрес и телефонен номер трябва да бъде съгласувана във всички директории и страници. Необходимо е да предоставяте точно същото име, адрес и телефонен номер, както и същото форматиране. По този начин както потенциалните пациенти, така и търсачките, знаят, че разполагат с точната информация.

 

Лесно е да възникнат несъответствия. Например, премествали ли сте някога от една локация на друга или можеби сте сменили името на бизнеса или телефонния си номер? Преглеждането на вашите данни за връзка ще гарантира, че цялата информация е точна и последователна за всички канали и страници.

 

За да може страниците ви се класират добре и дори конвертират, трябва да ги направите лесни за използване. Трябва да ги структурирате и да напишете съдържание с мисъл за посетителите. От какво се нуждаят вашите потенциални пациенти, когато стигнат до една от страниците ви? И как можете да направите така,че тези страници, да дават по-добро потребителско изживяване? Използвайте тези въпроси като отправни точки за страниците си.

 

Ако изпитвате затруднения с това сами да се справите с локалното SEO, ние от BrandStar сме винаги готови да помогнем. Свържете се с нас по имейл, телефон или на лично съобщение в нашата Facebook страница.

  • SEOdok - 2021-09-05

    SEO консулт предлага seo оптимизация за вашия сайт при изгодни условия. Нашите услуги: - SEO одит - SEO консултации - Локално SEO - SEO оптимизация

Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.

Как да създавате страници за местоположение на вашият медицински или дентален център?

2021-06-28

Като медицински център или дентална клиника сигурно се интересувате за това как да бъдете по-откриеваеми в Google, когато някой потенциален пациент в околността търси вашите услуги.