В последните години в Щатите се забелязва тенденция на намаляне на физическия поток от клиенти в ресторантите. Потребителите все повече правят онлайн поръчки.
Предвид тази тенденция, платформата за цифрова технология Yext стартира приложение Yext For Food, чиято идея е да помогне на хранителната индустрия да намери по-добър баланс в начина, по който физическото му местоположение бъде открито по-лесно.
Лий Зукър (част от екипа на Гео Маркетинг) цитира направено проучване от компанията, според, което 83% от потребителите четат менюто онлайн преди да вземат решение за посещение на ресторант.
В резултат на това ресторанти, които се отличават с богати детайли за местоположението си и елементи на менюто имат повече клиенти.
Според същото проучване на Yext, над 76 % от вечерите в ресторантите са избрани благодарение на по-конкретната информация, ценови диапазон, дрес код и описание на менюто.
Източник: Hotelmarketing.com
Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.