Новини Как ресторантите могат да се възползват от „интелигентното търсене“
Как ресторантите могат да се възползват от „интелигентното търсене“
В последните години в Щатите се забелязва тенденция на намаляне на физическия поток от клиенти в ресторантите. Потребителите все повече правят онлайн поръчки.
 
Предвид тази тенденция, платформата за цифрова технология  Yext стартира приложение Yext For Food, чиято идея е да помогне на хранителната индустрия  да намери по-добър баланс в начина, по който физическото му местоположение бъде открито по-лесно.
 
Лий Зукър (част от екипа на Гео Маркетинг) цитира направено проучване от компанията, според, което 83% от потребителите четат менюто онлайн преди да вземат решение за посещение на ресторант.
В резултат на това ресторанти, които се отличават с богати детайли за местоположението си и елементи на менюто имат повече клиенти.
Според същото проучване на Yext, над 76 %  от вечерите в ресторантите са избрани благодарение на по-конкретната информация, ценови диапазон, дрес код и описание на менюто.
 
 
 
Източник: Hotelmarketing.com
 

Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.

Как ресторантите могат да се възползват от „интелигентното търсене“

2017-10-26

„Най-добрият начин да предскажеш бъдещото е да го планираш“, както казва Питър Дракър, така, че ако все още бизнесът ви не е минал още онлайн, не губете време. 
Вярно е, че в България нещата се случват или по-бавно,  или идват с малко закъснение, но все пак се случват.