Новини Как да създаваме успешни Маркетинг Видеа
Как да създаваме успешни Маркетинг Видеа


Разбрали сте колко необходим е видео маркетингът за успеха на вашия бизнес и искате най-накрая да започнете да създавате видеа, които водят до постигане на вашите маркетинг цели? 

 

 

Тогава продължавайте да четете, защото в тази статия ще ви предоставим формулата, водеща до успеха на вашите маркетинг видеа.

 

 

Стъпка 1: Сценарий и структура на видеото.

 

Разработката на успешно маркетинг видео започва с предварителен план и структуриране на видеото по модела на добре замислен сценарий.

 

Въведение 

Първата част от вашето видео трябва да играе ролята на въведение и ясно да представи на вашата аудитория как това видео ще им бъде полезно. Те трябва да знаят, че са на правилното място, където ще намерят съвети, идеи, начини и дори  продукт или услуга, които ще решат техния съответен проблем. 

 

Допълнителен съвет: Тук е хубаво да се адресира така наречената “болезнена точка”, нещото, което ги безпокои, техния конкретен проблем, за който вашето видео ще бъде решение. Използвайте думи и изрази, които сте ги чували да казват преди, използвайте езика и начина на изразяване, който те използват. 

 

Насочване

Крайната цел на всеки собственик на бизнес е да реализира продажби. За да постигнете това чрез видео маркетинг, тази цел не трябва да бъде явна за вашите потенциални клиенти. В техните очи трябва да изглежда така, че вашето видео е с цел да им помогне, а не да им продаде. 

 

Затова вашето видео трябва да се формулира така, че да дава някаква ценност, решение на проблем за вашата целева аудитория, към което вие може да “вмъкнете” и да ги информирате, че разполагате с продукт или услуга, които могат да бъдат полезни и отвъд това видео.

 

По този начин, вие придобивате клиенти и имате възможност да ги привлечете към вашия имейл списък или да реализирате продажба на вашите продукт или услуга.

 

Призив към действие

Когато създавате маркетинг видеа, незабравяйте, че хората имат нужда да им бъде казано какво се очаква от тях да направят. Насочвайте ги към следващата стъпка, която трябва да предприемат, чрез ясно дефинирани призиви към действие. Уверете се, че действието, което призовавате да предприемат вашите зрители, е съобразено с техните интереси и болезнени точки и ще ги отведе до решението, което търсят. 


 

Стъпка 2: Запишете набор от лесни за обработка кадри.

 

Когато стигнете до заснемането на вашето видео, трябва да предприемете действия, които ще осигурят плавното протичане на видеото. Нещо, което може да наруши естествения поток на вашето видео е действие от сорта да си наведете главата надолу, за да прочетете сценария си докато говорите. Това ще направи трудно синхронизирането на кадрите и подобряването на потока на видеото  чрез обработката.  

 

За да помогнат с това, Social Media Examiner разработват метода на задържане на усмивката. За да приложите този подход, вие трябва да се усмихнете пред камерата, да задържите усмивката и чак тогава да започнете да говорите по същество. След като приключите с говоренето, веднага се усмихнете и задръжте за 2-3 секунди. 

 


Стъпка 3: Oбработка и публикуване на видеото.

След като сте заснели вашето видео, следващата стъпка е да го обработите. Ето няколко съвета, които ще ви помогнат да обработите видеото, така, че то да бъде съобразено с маркетинг целите ви. 


Използвайте метода “КАЖИ-ПОКАЖИ-ИЗПИШИ”

 

Що се отнася до обработката, използването на метод, наречен “кажи-покажи-изпиши”, може да ви помогне да накарате хората да гледат по-дълго. Това става като в момента, в който говорите за нещо във видеото, то изкача на екрана или е изписано. Това ще помогне с увеличаването и задържането на аудиторията, тъй като, хората възприемат много по-добре визуалното съдържание. 


Изрежете пълнежа

Една от критичните части на видео обработката е да се уверите, че сте стигнали до същината на вашето видео. Изрежете всичко, което не е свързано с болезнената точка на вашата аудитория и причината, поради която са кликнали върху вашето съдържание.

 

Внимавайте с музиката

Докато обработвате видеото, помислете и за музиката. Добрият избор трябва да бъде нито разсейваща музика, нито твърде силна. Ако музиката е фонова музика, уверете се, че е във фонов режим, когато говорите.

 

 

Заключение

И така, нека преговорим и обобщим процеса на структуриране на вашите маркетинг видеа. Започвате с план за сценария и структурата на видеото, след това записвате видеото на отделни части, които са лесни за редактиране, и най-накрая обработвате вашето, като отрежете всички ненужни пълнежи и се фокусирате върху стойността, която давате на вашите зрители. 

 

 

 

За статията използвахме и ресурсите на Social media examiner.

 

Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.

Как да създаваме успешни Маркетинг Видеа

2021-06-16

Разбрали сте, колко необходим е видео маркетингът за успеха на вашия бизнес и искате най-накрая да започнете да създавате видеа, които водят до постигане на вашите маркетинг цели?