Новини Influence marketing- топ примери
Influence marketing- топ примери

Какво всъчщност представлява influence marketing?

Influencer маркетинга е процес на интегриране на хората с влияние във вашата маркетингова стратегия, за да се увеличи:

 

  • Броят на посетителите на уеб сайт
  • Броят на "харесвания", "акции" и "следва" на социалните медии
  • Броят на продажбите на платформата за електронна търговия
  • Размерът на трафика към конкретна целева страница на уеб сайт
  • Ползите от Influencer Маркетинг
  • Influencer маркетинг е важно, защото това е начин за един човек да влияе на масите чрез различни дигитални форми. Influencer маркетинг е:
  • Един от начините да се свържете с клиенти, които са по-трудно да се постигне
  • Не е толкова скъпа, колкото други форми на маркетинг
  • Един добър начин да се запази автентичния фокус върху вашата целева аудитория.

 

Селектирали сме няколко реални примера, могат да са ви от ползва, разгледайте ги:

 

1. Synechron с Chatbots

Chatbots са  в центъра на вниманието от маркетингова гледна точка тази година. Chatbots са направили редица задачи по-лесни за потребителите. От поръчка на пица, за да резервират полет, възможностите са безкрайни.

 

Тези chatbots могат да бъдат интегрирани в социални медийни платформи, като Facebook, благодарение на инструменти като Chattypeople . Chatbots ви помага да засилите своя бизнес възможности чрез AI-задвижвани chatbots, които могат да се ангажират различни задачи; например, поставяне на поръчки, като плащания, и бутане оферти и промоции по поръчка.

 

 

2. TopRank с Content Marketing

 

Съдържанието е  все още  много мощен инструмент, който може да Ви помогне да увеличите ангажираността,  да използвате максимално своя обсег, както и подобряване на качеството на вашите потенциални клиенти. TopRank включи B2B маркетинг Influencer в маркетинговата си стратегия съдържание с цел да се насърчи 2014 Content Marketing Световната конференция. TopRank попита своите 40+ влиятелни за съставяне на списък на съвети. Събраните съвети бяха обобщени и се създадоха  електронни книги, блогове и в дълга форма Q & A интервюта.

 

3. IBM със застъпничество на служителите

 

Няма нито един, който разбира вашите продукти и услуги по-добре от хората, на които им  се плаща, за да ги продават. Нека вашите служители бъдат бранд застъпници. IBM създаде програмата "Маркетинг социален директор" за служителите, коиот да оказват влияние. В първите 2 седмици от стартирането на проекта имаше 50 000 нови регистрации. 

 

 

5. SAP с видео маркетинг

 

Видео маркетинга е интригуващ начин за привличане и поддържане на публиката. SAP, доставчик на софтуерни решения, е перфектният пример за компания, която използва B2B Influencer видео маркетинг за насърчаване на своята Sapphire конференция. Събитието, което привлича над 20,000 участника, се рекламира чрез живо видео съдържание, създадено от различни индустриални влиятелни, които след това ги качват директно на своите Facebook профили. Съдържанието на видео се състои главно от интервюта,  които  оказват влияние, споделени ценни идеи и информация за съответните теми. След това съдържанието бе споделено в блога на SAP, резултатите са фантастични резултати - около 80 000 гости на събитието.

 

6. Блогъри

 

Един от най-традиционните форми на B2B Influencer маркетинг са гост блогърите. Днес компаниите правят повече усилия, за да търсят гости блогъри за техните собствени страници в опит да съберат ценна информация от професионалисти в индустрията. Това дойде като положителна изненада за Брайън Харис, основател на Video fruit, тъй като той бе публикуван като гост блогър гост в  Okdork. В деня на поста резултатите са астрономически:

 

  • Увеличаване на посещенията на сайта над 500%
  • Уникални показвания скочи с над 600%
  • Средните гостите времето, прекарано на страницата се увеличи с повече от 8%
  • Степента на отпадане намалява с малко под 6%

 

 

 

Източник: www.entrepreneur.com

  • Desi - 2017-04-23

    Интересен материал

Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.

Influence marketing- топ примери

2017-04-23

Influence marketing от английски език влияние е един от сравнително новите похвати за постигане на отлични резултати в B2C и B2B средата. Този вид маркетинг е един от евтините и ефективни начини за създаване на маркетинг кампании без да се инвестират много средства и време и в тях.