Какво всъчщност представлява influence marketing?
Influencer маркетинга е процес на интегриране на хората с влияние във вашата маркетингова стратегия, за да се увеличи:
Селектирали сме няколко реални примера, могат да са ви от ползва, разгледайте ги:
1. Synechron с Chatbots
Chatbots са в центъра на вниманието от маркетингова гледна точка тази година. Chatbots са направили редица задачи по-лесни за потребителите. От поръчка на пица, за да резервират полет, възможностите са безкрайни.
Тези chatbots могат да бъдат интегрирани в социални медийни платформи, като Facebook, благодарение на инструменти като Chattypeople . Chatbots ви помага да засилите своя бизнес възможности чрез AI-задвижвани chatbots, които могат да се ангажират различни задачи; например, поставяне на поръчки, като плащания, и бутане оферти и промоции по поръчка.
2. TopRank с Content Marketing
Съдържанието е все още много мощен инструмент, който може да Ви помогне да увеличите ангажираността, да използвате максимално своя обсег, както и подобряване на качеството на вашите потенциални клиенти. TopRank включи B2B маркетинг Influencer в маркетинговата си стратегия съдържание с цел да се насърчи 2014 Content Marketing Световната конференция. TopRank попита своите 40+ влиятелни за съставяне на списък на съвети. Събраните съвети бяха обобщени и се създадоха електронни книги, блогове и в дълга форма Q & A интервюта.
3. IBM със застъпничество на служителите
Няма нито един, който разбира вашите продукти и услуги по-добре от хората, на които им се плаща, за да ги продават. Нека вашите служители бъдат бранд застъпници. IBM създаде програмата "Маркетинг социален директор" за служителите, коиот да оказват влияние. В първите 2 седмици от стартирането на проекта имаше 50 000 нови регистрации.
5. SAP с видео маркетинг
Видео маркетинга е интригуващ начин за привличане и поддържане на публиката. SAP, доставчик на софтуерни решения, е перфектният пример за компания, която използва B2B Influencer видео маркетинг за насърчаване на своята Sapphire конференция. Събитието, което привлича над 20,000 участника, се рекламира чрез живо видео съдържание, създадено от различни индустриални влиятелни, които след това ги качват директно на своите Facebook профили. Съдържанието на видео се състои главно от интервюта, които оказват влияние, споделени ценни идеи и информация за съответните теми. След това съдържанието бе споделено в блога на SAP, резултатите са фантастични резултати - около 80 000 гости на събитието.
6. Блогъри
Един от най-традиционните форми на B2B Influencer маркетинг са гост блогърите. Днес компаниите правят повече усилия, за да търсят гости блогъри за техните собствени страници в опит да съберат ценна информация от професионалисти в индустрията. Това дойде като положителна изненада за Брайън Харис, основател на Video fruit, тъй като той бе публикуван като гост блогър гост в Okdork. В деня на поста резултатите са астрономически:
Източник: www.entrepreneur.com
Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.
Интересен материал
86 723 р вaши Подробнее: https://forms.yandex.ru/u/AAAAAbrandstar.bgBBBBB/success/