Новини Какво споделят световни ТОП маркетолози за изтичащата 2017
Какво споделят световни ТОП маркетолози за изтичащата 2017
  • Според проучвания на Google, 75% от хората, които намират полезна информация в търсачката са склонни да посетят и физически магазина.
 
  • И десктоп, и мобилните реклами влияят на бранд ефективността, но по-добре се представят мобилните версии.
 
  • 64% от потребителите споделят, че  гледайки видео за продукта в социалните мрежи им влияе и ги подтиква да пазаруват
 
  • 53% от маркетолозите признават, че блога и неговото съдържание са най-големия им маркетингов приоритет.
 
  • Content marketing (управление на съдържанието) през 2017 става най-често изпоплзваната тактика за 90% от компаниите.
 

Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.

Какво споделят световни ТОП маркетолози за изтичащата 2017

2017-10-30

Какво споделят световни ТОП маркетолози за изтичащата 2017, част от техните отчет.
Сега, когато правим равносметка и планове за следващата година, да вземем под внимание фактите.