">
Имайте предвид изброените по-долу точки, които може да ползвате в старта на вашата дейност.
Преди да започнете комуникация. Създайте и определете следните важни елементи:
цвят, лого, послание, брандинг на бизнеса ви
вашата потенциална аудитория, профил на бъдещите ви клиенти
план за действие
2. Уеб сайт.
Каква би била ползата да популяризирате вашия фантастичен бизнес ако нямате сайт и къде бихте докарали трафика, за който ще платите реклама примерно във Фйесбук. Създайте пълноценен и атрактивен сайт с мобилна версия. Уеб сайт, който ще даде точна и систематизирана информация на потребителите. Заложете на качествени изображения и детайлно описание на вашия продукт и услуги.
3. Google местен бизнес.
Създайте профил в бизнес стрaниците. Нека профилът ви бъде пълен, а информацията актуална.
4. Социални медии.
Социалните мрежи са друг стратегически канал за успешния бизнес. Създайте профили във Фейсбук и Инстаграм първоначално, както и You Tube канал. Снимките и видеата са важен детайл за социалните медии. Попълнете правилно информацията си и потвърдете профила в социалните мрежи с вашия бизнес.
Създайте дългосрочна и добре обмислена стратегия за социалните мрежи.
Не забравяйте да създадете Фейсбук пиксел и свържете към вашия сайт когато е готов. Фейсбук пиксела ще ви помогне изключително много, особено ако продавате онлайн.
5. E-mail маркетинг.
Какво по-хубаво да докарате трафик към сайта чрез мейл маркетингът. Особено ако имате листинг на ваша потенциална целева аудитория. Имайте предвид следните факти при ползването на този канал:
Уверете се, че потребителите са дали мейл адресите доброволно
Използвайте реномирана и надеждна програма за изпращане на кампаниите
Сегементирайте аудиторията си
Правете тестови кампании
Обмисляйте и създавайте вашата кампания внимателно.Все пак целта й е тя да предизвика вълнение преди вашият бизнес да е стартирал официално.
Не злоупотребявайте с изпращането на кампаниите.
6. Връзки с обществеността.
ПР статиите, връзката с обществеността, са важен компонент за генериране на вести. Споделяйте често в какъв етап сте, какво ново се случва около екипа, около организацията. Могат да се обвържат с конкретни кампании и промоции, за да обхванат по-голям обем от аудиторията ви. Може да използвате услугите и на блогър- инфлуенсър, който да даде още по-голям тласък на кампанията.
7. Съдържание.
Съдържанието е един от най-важните елементи за успешни резултати. Колкото и потребители да посещават сайта ви, ако той не ги грабва със съдържанието, с описанието на продукта, все по-често ще го напускат и няма да прекарват достатъчно време на него, за да си купят продукт.
Няколко SEO съвети, които да имате предвид, включват:
Чиста и интуитивна структура на URL адресите
Умно и кратко заглавие на статията
Привличане на заглавието маркер и мета описание
Включете подходящи вътрешни връзки, където е уместно
Включете висококачествени изображения със съответния текст в албум
Подходящи призиви за действие навсякъде - какво искате този човек да направи?
Съдържанието има много форми. Помислете за видео съдържание, за блог, наръчник и други.
8. Имайте предвид и:
Използвайте клик реклама, примерно в Google.
Проследвайте трафика на уеб сайта ви. Той ще ви помогне да разберете повече за посетителите (пол, географско положение, в кой часови диапазон влизат, коя целева страница посещават и други).
Местни партньорства.
Материалът е заимстван по идея на статия в www.fueltravel.com с автор Мейша Бочичо.
Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.