Ако вече сте решили и действате по откриването на нов обект, нов бизнес, ви съветваме да направите маркетингов план за неговото промотиране предварително. Конкуренцията е все по-голяма, всеки се бори да ангажира потребителя с бизнеса си, органичния трафик във Фейсбук е все по-малък, вашата марка може би ще е непозната за клиентите. Това са малко част от нещата, които да ви накарат да започнете комуникация на новия си бизнес пред официалното откриване.

 

">
Новини Популяризирайте бизнеса си преди старта му- 8 успешни стратегии
Популяризирайте бизнеса си преди старта му- 8 успешни стратегии

Имайте предвид изброените по-долу точки, които може да ползвате в старта на вашата дейност.

 

  1. Преди да започнете комуникация. Създайте и определете следните важни елементи:

  • цвят, лого, послание, брандинг на бизнеса ви

  • вашата потенциална аудитория, профил на бъдещите ви клиенти

  • план за действие

 

2. Уеб сайт.

Каква би била ползата да популяризирате вашия фантастичен бизнес ако нямате сайт и къде бихте докарали трафика, за който ще платите реклама примерно във Фйесбук. Създайте пълноценен и атрактивен сайт с мобилна версия. Уеб сайт, който ще даде точна и систематизирана информация на потребителите. Заложете на качествени изображения и детайлно описание на вашия продукт и услуги.

 

3. Google местен бизнес.

Създайте профил в бизнес стрaниците. Нека профилът ви бъде пълен, а информацията актуална.

 

4. Социални медии.

Социалните мрежи са друг стратегически канал за успешния бизнес. Създайте профили във Фейсбук и Инстаграм първоначално, както и You Tube канал. Снимките и видеата са важен детайл за социалните медии. Попълнете правилно информацията си и потвърдете профила в социалните мрежи с вашия бизнес.

Създайте дългосрочна и добре обмислена стратегия за социалните мрежи.

Не забравяйте да създадете Фейсбук пиксел и свържете към вашия сайт когато е готов. Фейсбук пиксела ще ви помогне изключително много, особено ако продавате онлайн.

 

5. E-mail маркетинг.

Какво по-хубаво да докарате трафик към сайта чрез мейл маркетингът. Особено ако имате листинг на ваша потенциална целева аудитория. Имайте предвид следните факти при ползването на този канал:

  • Уверете се, че потребителите са дали мейл адресите доброволно

  • Използвайте реномирана и надеждна програма за изпращане на кампаниите

  • Сегементирайте аудиторията си

  • Правете тестови кампании

Обмисляйте и създавайте вашата кампания внимателно.Все пак целта й е тя да предизвика вълнение преди вашият бизнес да е стартирал официално.

Не злоупотребявайте с изпращането на кампаниите.

 

6. Връзки с обществеността.

ПР статиите, връзката с обществеността, са важен компонент за генериране на вести. Споделяйте често в какъв етап сте, какво ново се случва около екипа, около организацията. Могат да се обвържат с конкретни кампании и промоции, за да обхванат по-голям обем от аудиторията ви. Може да използвате услугите и на блогър- инфлуенсър, който да даде още по-голям тласък на кампанията.

 

7. Съдържание.

Съдържанието е един от най-важните елементи за успешни резултати. Колкото и потребители да посещават сайта ви, ако той не ги грабва със съдържанието, с описанието на продукта, все по-често ще го напускат и няма да прекарват достатъчно време на него, за да си купят продукт.

 

Няколко SEO съвети, които да имате предвид, включват:

 

  • Чиста и интуитивна структура на URL адресите

  • Умно и кратко заглавие на статията

  • Привличане на заглавието маркер и мета описание

  • Включете подходящи вътрешни връзки, където е уместно

  • Включете висококачествени изображения със съответния текст в албум

  • Подходящи призиви за действие навсякъде - какво искате този човек да направи?

Съдържанието има много форми. Помислете за видео съдържание, за блог, наръчник и други.

 

8. Имайте предвид и:

  • Използвайте клик реклама, примерно в Google.

  • Проследвайте трафика на уеб сайта ви. Той ще ви помогне да разберете повече за посетителите (пол, географско положение, в кой часови диапазон влизат, коя целева страница посещават и други).

  • Местни партньорства.

 

Материалът е заимстван по идея на статия в  www.fueltravel.com с автор Мейша Бочичо.

 

Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.

Популяризирайте бизнеса си преди старта му- 8 успешни стратегии

2018-02-11

Ако вече сте решили и действате по откриването на нов обект, нов бизнес, ви съветваме да направите маркетингов план за неговото промотиране предварително. Конкуренцията е все по-голяма, всеки се бори да ангажира потребителя с бизнеса си, органичния трафик във Фейсбук е все по-малък, вашата марка може би ще е непозната за клиентите. Това са малко част от нещата, които да ви накарат да започнете комуникация на новия си бизнес пред официалното откриване.