Новини UX дизайн- използвате ли го в комуникацията ви?
UX дизайн- използвате ли го в комуникацията ви?
„Вие не може да проектирате преживявания, но може да проектирате за тях“ (Дан Маковски).
 
UX design (user experience design), или преведено на български език дизайн изграден на база на преживяванията на потребителя няма точна дефиниция.
Дизайнът на потребителския опит е концепция, която включва множество инструменти, като: дизайн на взаимодействието, информационна архитектура, визуален дизайн, използваемост и взаимодействие между човек и компютър.
 
Според изследване на Oxford Journal Interacting With Computers, целта на UX дизайна в бизнеса е да подобри удовлетвореността и лоялността на клиентите чрез полезността, лекотата на използването и удоволствието осигурени във взаимодействието с продукта.
 
Целта на UX дизайнът е проектиране на продукти, които са полезни, лесни за употреба, идеята е нашите клиенти да взаимодействат с продукта ни и получат удовлетвореност. Това е малка част, с която накратко можем да обясним какво представлява новият похват в маркетинга.
 
Томер Шарън, старши изследовател на UX дизайна в Google, споделя: „UX дизайнът е изкуството и науката за генериране на положителни емоции чрез взаимодействие на продуктите“. 
 
А ето и как обяснява UX дизайнът едно от много видеа по тази тема в Youtube:  https://www.youtube.com/watch?v=Nj6x01wg2WA
 
Статията взаимства материали от: www.usertesting.com
 
 

Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.

UX дизайн- използвате ли го в комуникацията ви?

2017-10-25

UX дизайнът е един от новите похвати в Маркетинга и доста важен в изграждането на комуникацията ви. Създавайте кампаниите и продуктите насочени към преживяванията на клиентите ви. Нека техните нагласи и взаимодействие с продукта бъдат водещи при създаването на продукт и неговата реклама,