1. Фаза на мечта и осъзнаване за нужда от почивка: Гостът търси идеалната си почивка, без още да знае какво точно иска.
2. Фаза на планиране: Гостът знае какво иска и търси конкретни стаи, цени, пакети и т.н.
3. Фаза на резервация: Гостът е избрал свой фаворит и е готов да резервира.
4. Фаза на преживяване: Преживяването на госта започва от вашия уебсайт и дали ще завърши при резервационната система или при напускане сайта зависи от това как сте оптимизирали съдържанието на сайта и подходящо ли за е за госта.
5. Фаза на споделяне: Вашият гост споделя прежияването от почивката. Ако гостите са доволни те стават ваши "посланици" и защитници. Говорят за страхотния си опит във вашия хотел чрез възторжени отзиви, снимки, публикации в социалните медии и препоръки.
Важно е да запазите тези пет етапа от "пътуването" на клиента в челните редици на вашата дигитална маркетингова стратегия. След това можете да разделите стратегията си за дигитален маркетинг на три отличителни, но взаимосвързани категории:
Използвайки целенасочена дигитална маркетинг стратегия във вашия обект ще може да оптимизирате разходите по реклама, както и намалите зависимостта си от OTA.
----------------------------------------------------------------------------------
Свържете се с нас да ви помогнем в изграждането на дигиталната комуникация на вашия обект. За повече информация може да ни пишете на office@brandstar.bg или се обадите на 0898 99 42 32.
Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.