Новини Петте фази на клиентското поведение в Хотелиерството
Петте фази на клиентското поведение в Хотелиерството

 

1. Фаза на мечта и осъзнаване за нужда от почивка: Гостът търси идеалната си почивка, без още да знае какво точно иска.


2. Фаза на планиране: Гостът знае какво иска и търси конкретни стаи, цени, пакети и т.н.

 

3. Фаза на резервация: Гостът е избрал свой фаворит и е готов да резервира.

 

4. Фаза на преживяване: Преживяването  на госта започва от вашия уебсайт и дали ще завърши при резервационната система или при напускане сайта зависи от това как сте оптимизирали съдържанието на сайта и подходящо ли за е за госта.


5. Фаза на споделяне: Вашият гост споделя прежияването от почивката. Ако гостите са доволни те стават ваши "посланици"  и защитници. Говорят за страхотния си опит във вашия хотел чрез възторжени отзиви, снимки, публикации в социалните медии и препоръки.

 

Важно е да запазите тези пет етапа от "пътуването" на клиента в челните редици на вашата дигитална маркетингова стратегия. След това можете да разделите стратегията си за дигитален маркетинг на три отличителни, но взаимосвързани категории:

 

 

  • Маркетинг за ангажиране (Guest Engagement Marketing)
  • Маркетинг за привличане на гости (Guest Acquisition Marketing)
  • Маркетинг за задържане на гости (Guest Retention Marketing)

 

Използвайки целенасочена дигитална маркетинг стратегия във вашия обект ще може да оптимизирате разходите по реклама, както и намалите зависимостта си от OTA.

 

----------------------------------------------------------------------------------

Свържете се с нас да ви помогнем в изграждането на дигиталната комуникация на вашия обект. За повече информация може да ни пишете на office@brandstar.bg или се обадите на 0898 99 42 32.

 

 

Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.

Петте фази на клиентското поведение в Хотелиерството

2020-11-20

 

Туристическият продукт е доста специфичен.За да бъде удовлетворен един гост минава не малко стъпки до крайния резултат. Клиентското поведение е дълго от момента, в който човека реши, че иска да отиде на почивка докато се върне. Така клиента преминава и през 5 фази, в които трябва да сме до него и го предразположим. Вижте кои са и помислете доближавате ли се до вашите бъдещи потенциални гости.