SEO (search engine optimization) наистина може да помогне за подобряване на класирането на вашата търсачка. Но какво всъщност означава това за вашата здравна компания или практика? Ще привлечете ли повече пациенти и ще генерирате повече приходи? Ще си струва ли инвестицията?
">
SEO (search engine optimization) наистина може да помогне за подобряване на класирането на вашата търсачка. Но какво всъщност означава това за вашата здравна компания или практика? Ще привлечете ли повече пациенти и ще генерирате повече приходи? Ще си струва ли инвестицията?
Ето някои от начините, по които ние от Бранд Стар можем да помогнем на вашата практика да расте:
Направете вашите страници в началото на резултатите от търсачката
Основната причина болниците и доставчиците на здравни услуги да инвестират в SEO е уеб сайтовете им да се показват на първата страница с резултати от търсачките. Когато потенциален пациент търси една от вашите насочени ключови думи, вашият уеб сайт ще се появи на първата страница с органични резултати от търсенето. Това е важно, защото 75% от хората просто никога не превъртат първата страница на Google.
Искате вашия уеб сайт да има ранг №1 възможно най-много. Защо така? Резултатът №1 в органичните резултати от търсенето с Google има средна честота на кликване (CTR) от 31,7%. Освен това, класираният на първо място уебсайт е 10 пъти по-вероятно да получи кликване в сравнение с обявата на място # 10.
За лекарите и здравните специалисти, които се стремят да привлекат повече пациенти, SEO е по-скоро бизнес инвестиция, отколкото разход.
Внесете доверие и доверие във вашия здравен бизнес
Трите стълба на SEO са авторитет, уместност и доверие. Ежедневните търсения на Google се състоят от 7% заявки за търсене, свързани със здравето. Това е около 70 000 търсения в минута. Ако вашият уеб сайт се класира на първата страница на търсачките, това внушава по-голямо чувство на доверие и доверие към вашата марка.
„Ако този уебсайт е достатъчно добър за Google, значи е достатъчно добър и за мен.“
Съзнателно или не, потребителите на здравни грижи правят мисловна бележка за вашия уеб сайт, докато сърфират. Появата на вашия уеб сайт на първата страница означава, че търсачките са сметнали, че са подходящи и полезни за заявката на потребителя. Класирането на високо място в резултатите от търсенето е вот на доверие за много клиенти.
Като част от здравната индустрия, вероятно сте наясно колко дълго отнема изграждането на доверие и доверие към вашата марка. Същото може да се каже и за естеството на SEO. Маркетингът на съдържание е SEO стратегия, при която постоянно публикувате висококачествени, добре написани статии във вашите блогове. В резултат на това на практика утвърждавате марката си като орган, който заслужава доверието на потребителите.
Спестете от маркетингови разходи и получите по-добра възвръщаемост на инвестициите
Болниците и здравните заведения вече не могат да разчитат единствено на традиционните маркетингови методи поради скъпите си разходи и ограничения обхват. Що се отнася до методите на дигиталния маркетинг, SEO е най-рентабилните решения, които помагат на здравния бизнес да расте. С правилно оптимизирана SEO кампания в крайна сметка ще спестите много пари за вашите маркетингови разходи.
По-голямата възвръщаемост на инвестициите е една от многото причини, поради които здравните предприятия приемат SEO, за да развият своята практика. За местните здравни компании SEO носи повече възвръщаемост в сравнение с други форми на реклама. В противовес на подходите като без печат или студени разговори, SEO поставя вашата марка в предната част и в центъра на потенциалните пациенти, които търсят вашите услуги.
В крайна сметка SEO ще намали значително разходите ви за придобиване на пациенти, защото насочвате към хора, които вече търсят услуга, която предоставяте - това означава по-добри възможни клиенти и по-голям потенциал за реализация.
По-добър потребителски опит = Положително разпознаване на марката
Не искате вашата марка за здравеопазване да бъде свързана с лошо потребителско изживяване. С това казано, потребителският опит не е първото нещо, което ви идва на ум, когато мислите за SEO. Но в наши дни доброто SEO означава и добро потребителско изживяване.
Един от многото аспекти на SEO е оптимизацията на уеб сайтове. Не става въпрос само за оптимизиране на ключовите думи, заглавия, тагове и т.н. на вашия уеб сайт, а и за осигуряване на най-доброто потребителско изживяване. Доброто потребителско изживяване показва, че посетителите прекарват повече време във вашия уеб сайт и е по-вероятно да извършат действие. От друга страна, отрицателното потребителско изживяване означава по-високи нива на отпадане (посетителите напускат уебсайта ви) и вероятно няма да се върнат.
Един от най-добрите начини за подобряване на потребителското изживяване на вашия уеб сайт за здравеопазване е да се подобри времето за зареждане. Това е важно, защото 79% от посетителите няма да подкрепят бизнес с лош уебсайт. Според статистиката, ако сайтът ви отнема повече от 2 секунди, посетителите вероятно ще напуснат. И накрая, скоростта на страниците също се счита за важен алгоритъм за Google при индексиране на уеб страници.
Наблюдавайте маркетинговия си напредък и резултати
Ако можете да измерите нещо, можете да го подобрите. Това е вярно, когато става въпрос за SEO. Този тип дигитален маркетинг ви позволява да проследявате маркетинговата си кампания в здравеопазването - заедно с нейния напредък и успехи.
Използвайки различни инструменти или с помощта на SEO агенция, можете да проследявате различни показатели за ангажираност като процент на конверсия, време на страница, страници на посещение, процент на отпадане, дълбочина на превъртане, трафик на търсене.
Подобно на повечето методи за дигитален маркетинг, SEO се управлява от данни. Ако вашият SEO план се справя добре, ще знаете колко кликвания сте получили и колко от тях са довели до реализации.
Възможността за проследяване на всеки аспект на кампанията е от съществено значение за здравните специалисти по маркетинг, за да вземат решения, основани на данни. Тъй като можете да определите кои елементи от вашата SEO кампания работят, можете да продължите да правите това, което правите, или да решите да мащабирате. От друга страна, ако нещата не вървят по вашия начин, можете да направите значими корекции, за да получите по-добри резултати и да избегнете наказания.
Фокусиран подход към маркетинга
Все повече хора използват интернет, за да отговорят на своите въпроси, свързани със здравето, и да намерят доставчици на здравни услуги. Всъщност, според Google, търсенето насочва 3 пъти повече трафик към уеб сайтове за здравеопазване в сравнение с методите, които не се търсят.
Почти винаги хората, които търсят доставчици на здравни услуги онлайн, ще се свържат само с практики, намерили пътя си до първата страница на Google. С успешна SEO кампания вашият уеб сайт за здравеопазване ще бъде по-видим за вашата целева аудитория. Следователно не просто получавате трафик заради него, а получавате целеви посетители, които е вероятно да си уговорят среща.
В SEO можете да насочите определени ключови думи, за да оптимизирате и изборът на правилните групи ключови думи е от съществено значение за успеха. Една съществена стъпка на SEO е изследването на ключови думи, което е да се намерят думи и фрази, които потребителите търсят. След това можете да използвате резултатите си по много различни начини, включително съдържанието на уебсайта.
Материалът е изготвен и благодарение на Cardinal Digital marketing.
Източник заглавна снимка: Canva.com
Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.