Откакто имам осъзнат живот (т.е доста отдавна когато ходех с баща ми следобедите в тото пункта) помня и самото тото, тиражите, неделя следобед...
Но важното тук е как за няколко години тотализатора не спира да се променя и предлага различни възможности.
За какво говоря:
- Тегленията станаха няколко пъти седмично
- Имат живи включвания в една от водещите телевизии
- Нови и харизматични водещи
- Кампании за празници
- Обновяване на тото пунктовете и брандиране
- Функционален сайт с възможност за пускане на онлайн фиш и проверка на фиш
- Телевизионна реклама
- Срещи със спечелили хора
- Организиране на събития по градове
- Реклама на спечелили печалби от тото пунктовете, в които са ги пуснали
И може би има още толкова, че и повече маркетингови активности, които развиват. И последната, на която попаднах днес, която ме провокира да напиша този материал и, която много ме замисли дали, и аз да не пусна един фиш. Раздаване на флаери, на пръв поглед нищо особено. Но срещу мен вървяхва 2 момичета с брандирани блузи дадоха ми флаер, който бях готова да изхвърля, но с него и попълнен фиш. Е как да не го пусна, бях в район, в който наблизо има и тото пункт. Страхотна кампания. Сигурна съм, че голяма част ще пуснат комбинацията от раздадения им фиш и друг ГОЛЯМ резултат, който дават подобни кампании, че ще привлекат нови клиенти. Баща ми все още пуска тото всяка седмица и по-голяма част от неговото поколение, но това, което Спортният тотализатор са разбрали и работят много добре, че трябва да действат, да се развиват и да бъдат креативни за новите поколения.
А ти в какви направления действаш в твоя бизнес?
Вариант 1- Имаш добър бизнес, не мислиш за промени
Вариант 2- Концентрираш се в печалби и продажби
Вариант 3 - Гледаш конкуренцията и се питаш как го правят
Аз ще ти предложа вариант 4- да поговорим и отговориш на следните въпроси:
КАК
КАКВО
КОГА
НА КОГО
КЪДЕ
П Р О Д А В А Ш
Автор: Бранд Стар
Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.