Новини Хората купуват преживявания, не продукти
Хората купуват преживявания, не продукти

В забързаното ежедневие и желанието ни да увеличаваме оборота си често се отдалечаваме от лоялния си потребител.


Избирайки продукт, всъщност хората избират опит, преживяване, емоция. Рекламните кампании, дизайнерските решения, новите продукти на пазара са изцяло създадени чрез UX дизайн

 

Вижте няколко съвета, които може да използвате.

 

1. Никога не мислете за потребителя ви като клиент, който трябва да си купи продукт на всяка цена. Потребителите се променят, техните навици и модел на пазаруване. Хората обичат да се чувства специални, покажете им го, нека разберат колко ги цените. 

 

2. Опитайте се да познавате потребителя ви, какво обича да прави, колко често и кога ползва вашите продукти, защо избира вас, напълно ли го удовлетворяват услугите ви. Говорете с вашите потребители!


3. Обновявайте продуктите си. Така винаги ще може да предложите нещо ново на клиентите си, ще поддържате и увеличавате тяхното желание да ви предпочитат, а и ще намирате нови потребители. Ако в един момент продуктът ви е актуален и върви, и се успокоявате с тази мисъл, конкуренцията може би измисля нещо ново. Моделирайте продуктите си спрямо нагласите, следете трендовете, бъдете една крачка напред. Бъдете част от иновациите и непременно ги интегрирайте във вашия бизнес.

 

4. Направете впечатление, нека хората говорят за вас. Създайте спомен от използваната услуга или продукт. Независимо в коя сфера е бизнеса ви: цветя, ресторант, автосервиз, магазин, вие може да ангажирате потребителите с вашата дейност.

 

5. Потребителите са навсякъде. Те са в телефона, в Интернет, в социалните мрежи. Дали вашият бизнес е оналйн или офлайн няма значение, бъдете навсякъде където са и вашите клиенти.
 

6. Давайте допълнителна стойност. Винаги може да дадете повече на потребителя, да го наградите за неговата покупка, да го ухажвате, да му подарите нещо. Често тези малки жестове носят повече клиенти и голяма възвръщаемост.

 

Електронният адрес няма да бъде публикуван и използван неправомерно.

Хората купуват преживявания, не продукти

2018-03-31

Ако има някой, който определя бизнес дейностите и променя продуктите ви, това трябва да  бъде вашият потребител- гост- клиент.